سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنچه از مالت رفت و تو را پند آموخت ، از دستت نشد و نسوخت . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
تکنولوژی بیو متریک و تاثیر آن برامنیت در زندگی ، خرید اینترنتی فایل ، خرید فایل ، دانلود فایل ، رابطه بین اخلاق کاری و تعهد سازمانی کارکنان ، فروش اینترنتی ، فروش اینترنتی فایل ، فروش فایل ، گزارش کار پروژه راهسازی , دانلود نمونه گزارش کار پروژه راهسازی , ، مدیریت تحقیق و عملکرد و روابط انسانی در سازمان ، معاملات صغیر در حقوق ایران ، موزه نور و عکاسی ، همکاری در فروش ، استرس اکسیداتیو و نقش آن در بیماریهای پوستی ، بازاریابی فایل ، بررسی تاثیر آرم و نشانه و عوامل موثر بر آن در تبلیغات و جذب مخاط ، پاورپوینت مهندسی مجدد فرایندها ، پاورپوینت مهندسی مجدد فرایندها و فرآیند مهندسی مجدد کسب و کار ، پروپوزال ، پروپوزال بررسی تاثیر فرهنگ بر حسابداری در ایران ، پروپوزال بررسی رابطه بین اخلاق کاری و تعهد سازمانی کارکنان ، تاثیر سرمایه گذاری فناوری اطلاعات بر اثربخشی و کیفیت بیمارستان ، تاثیر سرمایه گذاری فناوری اطلاعات بر کیفیت بیمارستان ، تحقیق و پژوهش،کانسپت و ایده در معماری ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :17
بازدید دیروز :9
کل بازدید :108220
تعداد کل یاداشته ها : 272
103/2/8
10:53 ص
این پاورپوینت در مورد مهندسی مجدد فرایندها و فرآیند مهندسی مجدد کسب و کار در 90اسلاید زیبا و شامل مقدمهمهندسی مجدد فرایندها و فرآیند مهندسی
دسته بندی اقتصاد
بازدید ها 7
فرمت فایل pptx
حجم فایل 365 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 90
پاورپوینت مهندسی مجدد فرایندها و فرآیند مهندسی مجدد کسب و کار

این پاورپوینت در مورد مهندسی مجدد فرایندها و فرآیند مهندسی مجدد کسب و کار در 90اسلاید زیبا و شامل مقدمه،مهندسی مجدد فرایندها و فرآیند مهندسی مجدد کسب و کار،Business Process Reengineering،BPR،مهندسی مجدد فرایندها ،فرآیند مهندسی مجدد کسب و کار،مهندسی مجدد چیست،تفاوت طراحی مجدد و مهندسی مجدد،مهندسی مجدد و... می باشد.


  
این پاورپوینت در مورد مدیریت تحقیق و عملکرد و روابط انسانی در سازمان در 313 اسلاید می باشد
دسته بندی روانشناسی و روانپزشکی
بازدید ها 112
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1402 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 313
  
تعداد صفحات انگلیسی 27 صفحه (6910 کلمه) تعداد صفحات ترجمه فارسی 23 صفحه ترجمه انگلیسی به فارسی، دانشگاه، پژوهش مقاله انگلیسی به همراه مقاله فارسی در قالب آفیس قابل ویرایش به همراه ترجمه شکل و جدول هر 250 کلمه 1 صفحه میباشد منظور از 250 کلمه تعداد کلمات در متن انگلیسی هست زیر قیمت بازار
دسته بندی مقالات آموزشی و کمک آموزشی
بازدید ها 78
فرمت فایل doc
حجم فایل 341 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27

نمونه ترجمه

تاثیر سرمایه گذاری فناوری اطلاعات بر اثربخشی و کیفیت بیمارستان منافع زیادی برای مدیران بهداشت و درمان و همچنین شرکتهای بیمه دارد. مطالعات کمی به بررسی چگونگی سرمایه گذاری بر اثربخشی و کیفیت و یا اینکه آیا سطح سرمایه گذاری در فناوری بهینه تاثیری بر هدایت مطلوب آن میگذارد، صورت گرفته است. تصمیم گیرندگان در مورد مراقبتهای بهداشتی شگفت زده می شوند وقتی رابطه جایگزینی بین پیگیری اثربخشی عملیاتی بیمارستان و کیفیت را می بینند. مطالعه ما شامل تجزیه و تحلیل 2 مرحله خود راه انداز DEA از 187 بیمارستان ایالات متحده برای بیش از 2 سال اثر مستقیم سرمایه گذاری IT بر کیفیت خدمات و اثر تعدیل کننده کیفیت بر اثربخشی عملیاتی است. ...................


  
تعداد صفحات انگلیسی 15 صفحه (3802 کلمه) تعداد صفحات ترجمه فارسی 12 صفحه ترجمه انگلیسی به فارسی، دانشگاه، پژوهش مقاله انگلیسی به همراه مقاله فارسی در قالب آفیس قابل ویرایش به همراه ترجمه شکل و جدول هر 250 کلمه 1 صفحه میباشد منظور از 250 کلمه تعداد کلمات در متن انگلیسی هست زیر قیمت بازار
دسته بندی مقالات آموزشی و کمک آموزشی
بازدید ها 78
فرمت فایل doc
حجم فایل 663 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15
نمونه ترجمه
چکیده

اهمیت محصولات حاوی مواد پروبیوتیک برای حفظ سلامت و رفاه، در حال تبدیل شدن به انتخاب کلیدی برای مصرف کننده، با توجه به رشد سریع و گسترش بازار برای چنین محصولاتی و علاوه بر افزایش منافع تجاری در بهره برداری از ویژگی های پیشنهادی برای سلامت می باشد. اکثر غذاهای پروبیوتیک که در حال حاضر در بازار وجود دارد، مانند شیر و ماست محصولات تازه هستند و به طور کلی در طی یک روز یا چند هفته بعد از تولید مصرف میشود. در مقابل، پنیر سخت، مانند پنیر چدار تا دوسال میتواند نگهداری شود. پنیر چدار ممکن است مزایای خاصی نسبت به محصولات نوع ماست در شرایط تحویل پروبیوتیک زنده، مانند کاهش اسیدیته پنیر در مقایسه با محیط های ماست و محتوای چربی بالا داشته باشد ...................... .
مطالعات ما تعدادی از سویه های پروبیوتیک لاکتوباسیلوس را درون پنیر چدار ترکیب و یک ارزیابی عملکرد در طول عمل آمدن را بررسی میکند (گاردینر و همکاران، 1998).


  
  
این پروژه در مورد تفاوت حسابداری دولتی با حسابداری بازرگانی در 150 صفحه و درقالب ورد و همچنین قابل ویرایش می باشد
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 55
فرمت فایل docx
حجم فایل 165 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 150
پروژه و تحقیق-تفاوت حسابداری دولتی با حسابداری بازرگانی

فروشنده فایل

کد کاربری 497
کاربر

حسابداری فرآیند جمع آوری ، ثبت ، طبقه بندی و تشحیص و تفسیر گزارش های مالی یک موسسه جهت تصمیم گیری و کنترل .

استفاده کنندگان از حسابداری بازرگانی :

سهامداران ، مدیران مالی شرکتها ، مدیران کل شرکتها ، اعتبار دهندگان 0 هیئت های مدیره ، مجمع عمومی و حسابرسان

تعریف حسابداری دولتی :

فرآیند جمع آوری و ثبت و طبقه بندی و تلخیص و تفسیر و گزارش رویداد های بودجه ای و مالی دستگاههای اجرایی دولت جهت تصمیم گیری کنترل بودجه .

استفاده کنندگان از اطلاعات حسابداری دولتی :

دولت،مدیران مالی دستگاههای دولتی، مدیران کل دستگاههای دولتی، ذیحسابان خزانه ، دیوان محاسبات ،مجلس و عوام مردم

اصول حسابداری دولتی :

1- اصل لزوم رعایت حسابهای بودجه ای و دولتی

2- اصل استفاده از حسابهای مستقل

3- اصل تقدم قوانین و مقررات مالی هر کشور بر اصول پذیرفته شده حسابداری

4- اصل تامین اعتبار در ایجاد و تعهد

5- اصل استفاده از مبنای نیمه تعهدی و تعهدی تعدیل شده .

تفاوت های حسابداری دولتی و بازرگانی:

1- تفاوت در مبنای ثبت دارایی ها : در حسابداری بازرگانی دارایی های به محض تحصیل یا ایجاد بایستی در ترازنامه موسسه یا شرکت ثبت گردیده ، اما در حسابداری دولتی دارایی های به محض تحصیل یا ایجاد باید به حساب هزینه منظور و سپس در گروه حساب دارایی های منعکس می گردد.

2- در حسابداری بازرگانی چون هدف کسب درآمد و سود است صورت حساب سود وزیان تهیه می گردد ، اما در حسابداری دولتی صورتحساب « دریافت یا پرداخت به دولت » تهیه می گردد.

3- تفاوت در مبنای حسابداری : در حسابداری بازرگانی از مبانی تعهدی کامل استفاده میشود، اما در حسابداری دولتی از مبناهای دیگر ی مانند ، نیمه تعهدی و نقدی استفاده می گردد .

موارد افتراق حسابداری دولتی و حسابداری بازرگانی شامل موارد زیر است:

1-
تفاوت اهداف و وظایف سازمانهای دولتی با موسسات بازرگانی

2-
تفاوت حسابها و صورتهای مالی سازمانهای دولتی با موسسات بازرگانی

3-
اهمیت اجرای قوانین و مقررات در حسابداری دولتی و تقدم آنها بر اصول پذیرفته شده حسابداری

4-
لزوم تهیه بودجه، اجرای بودجه مصوب و اعمال کنترل بودجه ای در حسابداری دولتی

5-
لزوم نگهداری حسابهای مستقل در حسابداری دولتی

6-
تفاوت سازمانهای دولتی با موسسات بازرگانی از نظر نحوه ثبت داراییهای ثابت

7-
تفاوت مبانی حسابداری دولتی با حسابداری بازرگانی


1-
تفاوت اهداف و وظایف سازمانهای دولتی با موسسات بازرگانی
برخلاف موسسات بازرگانی که هدف اصلی آنها تحصیل سود است منظور اصلی از تاسیس سازمانهای دولتی ارائه خدمات و کالا به مردم جهت رفع نیازهای اساسی آنها، افزایش رفاه اجتماعی، تامین ثبات اقتصادی و مالی کشور، ایجاد انگیزه برای فعالیتهای بخش خصوصی، انجام وظایف ناشی از حاکمیت و تصدی دولت و نیل به اهداف سیاسی و اجتماعی و فرهنگی است.


  
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ پروژه و تحقیق-مقاوم سازی سازه های فولادی و بتنی و نقش کامپوزیتها در مقاوم سازی سازه