سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از روی دوستی نگریستن به چهره دانشمند عبادت است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
تکنولوژی بیو متریک و تاثیر آن برامنیت در زندگی ، خرید اینترنتی فایل ، خرید فایل ، دانلود فایل ، رابطه بین اخلاق کاری و تعهد سازمانی کارکنان ، فروش اینترنتی ، فروش اینترنتی فایل ، فروش فایل ، گزارش کار پروژه راهسازی , دانلود نمونه گزارش کار پروژه راهسازی , ، مدیریت تحقیق و عملکرد و روابط انسانی در سازمان ، معاملات صغیر در حقوق ایران ، موزه نور و عکاسی ، همکاری در فروش ، استرس اکسیداتیو و نقش آن در بیماریهای پوستی ، بازاریابی فایل ، بررسی تاثیر آرم و نشانه و عوامل موثر بر آن در تبلیغات و جذب مخاط ، پاورپوینت مهندسی مجدد فرایندها ، پاورپوینت مهندسی مجدد فرایندها و فرآیند مهندسی مجدد کسب و کار ، پروپوزال ، پروپوزال بررسی تاثیر فرهنگ بر حسابداری در ایران ، پروپوزال بررسی رابطه بین اخلاق کاری و تعهد سازمانی کارکنان ، تاثیر سرمایه گذاری فناوری اطلاعات بر اثربخشی و کیفیت بیمارستان ، تاثیر سرمایه گذاری فناوری اطلاعات بر کیفیت بیمارستان ، تحقیق و پژوهش،کانسپت و ایده در معماری ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :52
بازدید دیروز :11
کل بازدید :108505
تعداد کل یاداشته ها : 272
103/2/31
2:58 ع

ارائه تونل گوتارد(پاورپوینت)


 


  
  

دسترسی در شبکه حمل و نقل ریلی


 


  
  

پروپوزال استقرار سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 و اثر آن بر رضایتمندی مشتریان


 

  • پروپوزال استقرار سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 و اثر آن بر رضایتمندی مشتریان
    پروپوزال استقرار سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 و اثر آن بر رضایتمندی مشتریان دسته: مدیریت
    بازدید: 24 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 221 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 16

    در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

    قیمت فایل فقط 55,000 تومان

    خرید

    بررسی استقرار سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 و اثر آن بر رضایتمندی مشتریان

    **توجه**

    1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

    2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

    در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

    بیان مسئله

    اغلب شرکت و یا موسسات ایرانی قبل از استقرار سیستم مدیریت کیفیت به مقوله رضایت  مشنریان با استفاده از تکنیکهای  نظر سنجی و یا هر روش  علمی دیگر که منجر به شناخت و  اولویت بندی شاخص های رضایت مندی مشتریان می باشد  چندان توجهی  ندارند.

    ازیک سو با توجه به الزامات صریحی   که در برخی از بندهای  استاندارد ایزو 9001 وجود دارد و از سوی تجربیات زیادی در زمینه استقرار سیستم ایزو9001 در صنعت پروفیل سازی در ایران وجود ندارد ابهامات زیادی در زمینه موثر بودن این استاندارد د ر صنعت قوطی و پروفیل سازی  وجود دارد در واقع تعداد نسبتا بالای از سازمانها ایرانی اقدام به پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت برای سازمانها ی خود نموده اند که از این بین تعداد نسبتا کم مربوط به صنعت پروفیل سازی می باشد . حال آنکه آیا پیاده سازی سیتم مدیریت در این سازمان ها اثربخش می باشد یا نه موردی است که انگیزه لازم را برای بررسی و پژوهش فراهم می کند با توجه به رقبای خارجی و داخلی در این صنعت آگاهی از خواسته های مشتریان برای رقابت با آنان از اهمیت بالای برخودار می باشد.

    اهداف تحقیق

    شناسائی شاخص های تاثیر گذار بر رضایت مشتریان محصول مورد مطالعه (قوطی )

    تعیین درجه اهمیت هر یک از شاخص های موثر بر رضایت مشتریان(قوطی)

    تاثیر اجرای الزام استاندارد IS0 9001 بر شاخص رضایت مشتریان(قوطی)

    فهرست مطالب پروپوزال

    بیان مسئاله

    اهمیت و ضرورت تحقیق

    مرور ادبیات

    جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

    اهداف تحقیق

    سوالات

    فرضیه ها

    تعاریف

    روش تحقیق

    متغیرهای مورد بررسی

    شرح کامل روش (میدانی، کتابخانه ‏ای) و ابزار

    جامعه و نمونه آماری

    روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

    قیمت فایل فقط 55,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : استقرار مدیریت ایزو 9001 و اثر آن بر رضایتمندی مشتریان , پروپوزال استقرار سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 , سیستم مدیریت کیفیت , استقرار سیستم مدیریت کیفیت , رضایتمندی مشتریان , پروپوزال استقرار سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 , استقرار سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001


  
  

پروپوزال بررسی تاثیر مشاوره گروهی با رویکرد شناختی -رفتاری در کاهش اضطراب و پرخاشگری


 

  • پروپوزال بررسی تاثیر مشاوره گروهی با رویکرد شناختی -رفتاری در کاهش اضطراب و پرخاشگری
    پروپوزال بررسی تاثیر مشاوره گروهی با رویکرد شناختی -رفتاری در کاهش اضطراب و پرخاشگری دسته: روانشناسی و علوم تربیتی
    بازدید: 19 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 115 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 29

    پژوهش حاضر در صدد پاسخگویی به این سوال است که آیا بررسی تاثیر مشاوره گروهی با رویکرد شناختی رفتاری در کاهش اضطراب و پرخاشگری نوجوانان در محیط مدرسه تأثیر دارد یا خیر؟

    قیمت فایل فقط 21,000 تومان

    خرید

      بررسی تاثیر مشاوره گروهی با رویکرد شناختی -رفتاری در کاهش اضطراب و  پرخاشگری نوجوانان  در محیط مدرسه

    **توجه**

    1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

    2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

    در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

    پروپوزال کاهش اضطراب و پرخاشگری نوجوانان

    بیان مسئله

    اضطراب بعنوان یکی از اختلالات شایع جامعه امروز است.گفته می شود 75%  از بیماریهای بدنی حاصل اضطراب و استرس می باشد. همچنین اضطراب به عنوان پدیده روان شناختی از عوامل ایجاد کننده اختلال روانی است. از این رو در سالهای اخیر توجه به پیشگیری و کنترل استرس و اضطراب و راهبردهای مقابله ای آن مورد توجه قرار گرفت و نشان داده شد این راهبردها نقش مهمی درکاهش اضطراب دارد.

    نوجوان ها و دانش آموزان دبیرستانی در معرض رویدادهای مختلفی در محیط خانه و مدرسه و در روابط با دوستان و همسالان خود قرار دارند. مسائلی چون نگرانی هایی درباره تحصیل، آینده شغلی، ازدواج، رضایت والدین، ایفای نقش خود در جامعه و از همه مهمتر تغییرات جسمی و جنسی ناشی از دوره بلوغ برای آنها اشتغال ذهنی بوجود می آورد در نتیجه ناخواسته دچار اضطراب و استرس می شوند. نوجوانی که دچار اضطراب حاد است احساس ترس ناگهانی بر او چیره می شود، گویی قرار است برایش حادثه بدی رخ بدهد. ممکن است بی قرار و ناآرام شود و علایم جسمانی مثل تهوع، سردرد، سرگیجه و استفراغ در او ظاهر شود. فراخنای توجه و حواسش منحرف می شود. از آنجایی که اضطراب سبب کاهش تمرکز و حافظه می شود در پیشرفت و روند تحصیلی تأثیر گذاشته موجب افت تحصیلی و یا شکست تحصیلی می شود. واکنش های اضطراب نوجوان شامل انزوای روانی، ناتوانی در انجام تکالیف درسی، علایم دائمی شبه جسمانی، دردهای مختلف ، اسهال، نفس تنگی و خستگی مفرد می باشد. مداخله درمانی باید خیلی زود، یعنی آن زمانی که ارتباط این عوامل علی هنوز آشکار است، شروع شود.

    افراد برای مواجه با اضطراب از شیوه های مختلفی مانند روش های دارو درمانی و روان درمانی و ... استفاده می کنند. اما افراد با این اختلال به شکل های مختلفی برخورد می کنند. عده ای نسبت به علایم و نشانه های آن آگاهی ندارند و آن را با اختلال طبی اشتباه گرفته و به درمان جسمی مبادرت می ورزندو عده ای دیگر نسبت به درمان یا پیشگیری از آن اقدامی انجام نمی دهند، در نتیجه این اختلال شدت می یابد و ممکن است به اختلالات دیگر دچار شوند. بنابراین باید کمک کرد تا افراد هم نسبت به علایم و نشانه های اضطراب آگاهی یابند و هم اینکه ضمن تشویق برای درمان، از شیئه های مناسبی برای درمان و یا کاهش میزان اضطراب خود استفاده نمایند.

    امروزه اکثر درمانرگان از راهبردهای مقابله ای شناختی - رفتاری برای درمان اضطراب استفاده می نمایند. با توجه به تأثیر این دو روش ها بر سلامت جسمی وروانی و با عنایت بر این مسئله که آموزش شیوه های مواجهه با اضطراب از جمله تکنیک های آرمیدگی عضلانی و مهارت حل مسئله مفیدتر و آسان تر از سایر راهبردهای درمانی است و در ضمن اثرات منفی و عوارض جانبی مانند درمان های دارویی را ندارد. لذا پرداختن به شیوه های درمانی غیر دارویی مناسب و موثر و کم هزینه تر خواهد بود.

    درمان نشدن به موقع اضطراب و افسردگی آمار خودکشی را به شدت افزایش می دهد ورفتارهای مخرب علیه خود تولید می کند ( آمن  و روت ، 1954 ؛ به نقل از قراچه داغی، 1383(

    حال این سوال مطرح می شود که اضطراب دانش آموزان با چه عواملی در ارتباط است؟

    به اعتقاد تحلیل گرروانی تضادهای سرکوب شده تولیداضطراب می کند(برنزبه نقل از قراچه داغی،1383(

    به اعتقاد رفتار درمانگران اختلالات اضطرابی نتیجه واکنش غیر ارادی نسبت به حوادثی است که قبلاً در زندگی بیمار اتفاق افتاده است ( بک به نقل از قراچه داغی، 1380(

    و به اعتقاد درمانگر شناختی ، افکار منفی و طرز تلقیهای غیر منطقی موجب اضطراب هستند ( برنز به نقل از قراچه داغی ، 1383(

    علاوه بر اضطراب ، خیلی از انسانها با مشکل عدم ابراز وجود روبرو هستند. عدم ابراز وجود باعث می شود که برخی از افراد مخصوصاً نوجوانان و دانش آموزان در معرض تهدید انواع بیماریهای جسمی ، روانی و روابط اجتماعی نا سالمی قرار بگیرند ( ریس و گراهام  ،1991 ؛ به نقل ازشهنی ییلاق و رضایی ، 1379(

    حال این سوال مطرح می شود که، عدم ابراز وجود دانش آموزان با چه عواملی در ارتباط است؟

    به اعتقاد رفتار درمانگران تربیت دوران کودکی ، یادگیریهای غلط و یا کوتاهی دریادگیری رفتارصحیح منجربه عدم ابرازوجود درفرد می شود (تاون اند1 به نقل از نظیری ومولا،1381(

    به اعتقاد درمانگران شناختی افکار و باورهای غیر منطقی مانعی بر سر راه ابراز وجود هستند (آلبرتی و امونز به نقل از قراچه داغی، 1383).

    باتلر، فینل ، ربسون وگلدر (1991) در آزمایش بالینی کنترل شده ای به بررسی تأثیر درمان شناختی رفتاری و رفتاری بر روی 57 بیمار مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر در 12 جلسه درمان فردی به این نتایج دست یافتند که درمان شناختی ? رفتاری در مقایسه با درمان رفتاری تأثیر قابل ملاحظه ای در کاهش میزان اختلال اضطراب فراگیر بیماران داشته است. در درمان شناختی رفتاری هیچ یک از بیماران درمان را رها نکردند در حالی که در درمان رفتاری چندین بیمار درمان را رها کردند ( بک به نقل از صاحبی، 1383).

    جلالی ( 1383) در پژوهشی تحت عنوان بررسی تأثیر مشاوره گروهی به شیوه های شناختی ? رفتاری و رفتاری بر رفتار جرأت مندانه دانش آموزان کم جرأت پسر دبیرستانی به این نتایج دست یافت که : جرأت آموزی گروهی به شیوه های شناختی ? رفتاری و رفتاری نمرات آزمودنیها را در مقیاس های ترس از ارزیابی منفی و پرسشنامه و جرأت ورزی در پس آزمون و پیگیر کاهش می دهد (به نقل از اسدی، 1383).

    حال پژوهش حاضر در صدد پاسخگویی به این سوال است که آیا  بررسی تاثیر مشاوره گروهی با رویکرد شناختی -رفتاری در کاهش اضطراب و  پرخاشگری نوجوانان  در محیط مدرسه  تأثیر دارد یا خیر؟

     پروپوزال روش تحقیق , پروپوزال اماده , پروپوزال رشته روانشناسی و علوم تربیتی , پروپوزال روش تحقیق رشته روانشناسی و علوم تربیتی

    فهرست مطالب پروپوزال

    بیان مسئاله

    اهمیت و ضرورت تحقیق

    مرور ادبیات

    جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

    اهداف تحقیق

    سوالات

    فرضیه ها

    تعاریف

    روش تحقیق

    متغیرهای مورد بررسی

    شرح کامل روش (میدانی، کتابخانه ‏ای) و ابزار

    جامعه و نمونه آماری

    روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

    قیمت فایل فقط 21,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : بررسی تاثیر مشاوره گروهی با رویکرد شناختی رفتاری در کاهش اضطراب و پرخاشگری نوجوانان در محیط مدرسه , پروپوزال کاهش اضطراب و پرخاشگری نوجوانان , پروپوزال پرخاشگری نوجوانان , کاهش اضطراب و پرخاشگری نوجوانان , تاثیر مشاوره گروهی , مشاوره گروهی , رویکرد شناختی رفتاری , پرخاشگری نوجوانان در محیط مدرسه , پرخاشگری نوجوانان , پرخاشگری


  
  

دانلود پروپوزال ارزیابی عملکرد بانکداری در ایران


 

  • دانلود پروپوزال ارزیابی عملکرد بانکداری در ایران
    دانلود پروپوزال ارزیابی عملکرد بانکداری در ایران دسته: مدیریت
    بازدید: 36 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 246 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 27

    در این روش ابتدا ارزش های کلی عملکرد مالی و غیر مالی بانک ها در وزن های عملکرد مالی و غیر مالی به دست آمده از تحلیل سلسله مراتبی فازی ضرب شوند سپس نقاط ایده آل مثبت و منفی محاسبه شده طبق رابطه های محاسباتی AHP و TOPSISمحاسبه گردیده و ارزش های عملکرد کلی بانک ها و رتبه بندی عملکرد کلی آنها مشخص میگردد

    قیمت فایل فقط 25,000 تومان

    خرید

    بررسی ارزیابی عملکرد بانکداری در ایران

    **توجه**

    1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

    2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

    در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

    مدل های نوین ارزیابی,عملکرد سازمانی,ارزیابی عملکرد,مدل ارزیابی عملکرد,اهداف ارزیابی عملکرد,عملکرد نیروی انسانی,زمان بندی ارزیابی,انواع ارزیابی,خطاهای ارزیابی عملکرد,ارزشیابی عملکرد,ارزیابی عملکرد کارکنان,ارزشیابی عملکرد کارکنان,روشهای ارزیابی عملکرد,تاریخچه ارزیابی,فرایند ارزیابی,پایان نامه ارزیابی عملکرد,ارزیابی عملکرد با EFQM

    بیان مسئله

    صنعت بانکداری، از جمله صنایع مهم و مطرح دنیاست و گسترش روزافزون دانش بشری در زمینه علوم الکترونیکی سبب شده است که این صنعت نیز از این دانش بهره فراوان داشته باشد. امروزه بانک ها در کشورهای پیشرفته به عنوان رهگشا، مشاور حرفه ای، متخصص در افزایش منابع مالی شرکت ها و جمع آوری و تبادل اطلاعات الزم برای مشتریان خود عمل می کنند و یکی از موتورهای محرک اقتصادی هر کشور محسوب می شوند. این امر سبب شده است تا فضای رقابتی تنگاتنگی میان آن ها برقرار شود. با توسعه روزافزون تکنولوژی و صنعتی شدن کشورها، مدیران بانک ها سعی بر افزایش خدمات نوین بانکداری دارند که متمایز بودن آن نسبت به خدمات سایر رقبا ازامتیاز ویژه ای جهت جذب سپرده های مشتریان برخوردار است. در کشورهای پیشرفته بیش از 70درصد امور بانکی استفاده کنندگان از خدمات بانکی بدون حضور در محل شعب بانک ها و با استفاده از سیستم های الکترونیکی صورت می پذیرد، لذا بانک ها بکارگیری فنآوری مدرن صنعت بانکداری و اجرایی نمودن طرح مشتری محوری، سعی بر کاهش ضرورت مراجعه مشتریان به محل شعبه را دارند تا مشتریان بتوانند در محل کار و یا اقامت خود عمده اموربانکی را از این طریق انجام دهند. در سال های اخیر نظام بانکداری کشور با توجه به موضوع پیوستن به سازمان تجارت جهانی با چالش های جدیدی همچون ورود بانک های خارجی، شروع به کار بانک های خصوصی و افزایش فعالیت های مؤسسه های مالی و اعتباری روبه روست. بنابراین این چالش ها بانک های کشور را بر آن داشته است تا برای بقا و رقابت در این محیط پویا، نسبت به بهبود عملکرد خود اقدام کنند تا با شناسایی نقاط ضعف و قوت خود، وضعیت موجود را بهبود دهند. روش های بررسی و رتبه بندی، هر یک مزایا و محدودیت های خاص خود را دارد. سا ل ها است که محققان و تحلیلگران در جستجوی روش هایی هستند که تا حد ممکن محدودیت های کمتری دارند و گستر های فراگیرتر از عملکرد بنگاه ها را در بر می گیرد. توجه به این نکته ضروری است که به سبب ضعفی که در استفاده از تحلیل نسبت های مالی به طور جدا از هم وجود دارد، تحلیلگران به سمت آن دسته روش های اندازه گیری در زمینه عملکرد و کارآیی بانک ها و مؤسسه های مالی میل پیدا کرده اند که بتواند به طور یکپارچه از اطلاعات موجود استفاده و اثرات همه آنها را به طور یک جا در تحلیل وارد کنند. در این روش ابتدا ارزش های کلی عملکرد مالی و غیر مالی بانک ها در وزن های عملکرد مالی و غیر مالی به دست آمده از تحلیل سلسله مراتبی فازی  ضرب شوند. سپس نقاط ایده آل مثبت و منفی محاسبه شده طبق رابطه های محاسباتی AHP و TOPSISمحاسبه گردیده و ارزش های عملکرد کلی بانک ها و رتبه بندی عملکرد کلی آنها مشخص میگردد.

    نتایج مورد انتظار پس از انجام این تحقیق :

    •          شناسایی مولفه های اصلی و فرعی الگوی ارزیابی عملکرد

    •          شناسایی تقدم و تاخر مولفه های اصلی و فرعی الگوی  ارزیابی عملکرد

    •          شناسایی جهت و شدت روابط بین مولفه های الگوی ارزیابی  عملکرد

    •          اعتبار بخشی به الگوی مقدماتی از طریق اجرای آزمایشی

    •          تفاوت های فاحش در عملکرد های مالی و غیر مالی  نکته تعیین کننده عملکرد کلی است.

    •          عملکرد خوب ، به خصوص در عملکرد مالی تضمین کننده عملکرد نهایی مطلوب نیست، ولی برعکس این موضوع صحت ندارد.

    عملکرد غیر مالی نسبت به عملکرد مالی می تواند پوشش دهنده عملکرد مالی ضعیف تر باشد ، ولی تفاوت این دو عملکرد نباید فاحش باشد .

    •          توجه به معیار های عملکرد غیر مالی از اهمیت بیشتری برخوردار است .

    مدل های نوین ارزیابی,عملکرد سازمانی,ارزیابی عملکرد,مدل ارزیابی عملکرد,اهداف ارزیابی عملکرد,عملکرد نیروی انسانی,زمان بندی ارزیابی,انواع ارزیابی,خطاهای ارزیابی عملکرد,ارزشیابی عملکرد,ارزیابی عملکرد کارکنان,ارزشیابی عملکرد کارکنان,روشهای ارزیابی عملکرد,تاریخچه ارزیابی,فرایند ارزیابی

    بیان مسئاله

    اهمیت و ضرورت تحقیق

    مرور ادبیات

    جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

    اهداف تحقیق

    سوالات

    فرضیه ها

    تعاریف

    روش تحقیق

    متغیرهای مورد بررسی

    شرح کامل روش (میدانی، کتابخانه ‏ای) و ابزار

    جامعه و نمونه آماری

    روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

    قیمت فایل فقط 25,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : دانلود پروپوزال ارزیابی عملکرد بانکداری در ایران , دانلود پروپوزال ارزیابی عملکرد بانکداری , دانلود پروپوزال ارزیابی عملکرد , بررسی ارزیابی عملکرد بانکداری در ایران , عملکرد بانک ها , مدل ارزیابی عملکرد , روشهای ارزیابی عملکرد , دانلود پروپوزال رایگان , ارزیابی عملکرد بانکداری , عملکرد بانکداری


  
  
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ پروژه و تحقیق-مقاوم سازی سازه های فولادی و بتنی و نقش کامپوزیتها در مقاوم سازی سازه