سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکیم آن است که بدی را با خوبی پاداش دهد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
تکنولوژی بیو متریک و تاثیر آن برامنیت در زندگی ، خرید اینترنتی فایل ، خرید فایل ، دانلود فایل ، رابطه بین اخلاق کاری و تعهد سازمانی کارکنان ، فروش اینترنتی ، فروش اینترنتی فایل ، فروش فایل ، گزارش کار پروژه راهسازی , دانلود نمونه گزارش کار پروژه راهسازی , ، مدیریت تحقیق و عملکرد و روابط انسانی در سازمان ، معاملات صغیر در حقوق ایران ، موزه نور و عکاسی ، همکاری در فروش ، استرس اکسیداتیو و نقش آن در بیماریهای پوستی ، بازاریابی فایل ، بررسی تاثیر آرم و نشانه و عوامل موثر بر آن در تبلیغات و جذب مخاط ، پاورپوینت مهندسی مجدد فرایندها ، پاورپوینت مهندسی مجدد فرایندها و فرآیند مهندسی مجدد کسب و کار ، پروپوزال ، پروپوزال بررسی تاثیر فرهنگ بر حسابداری در ایران ، پروپوزال بررسی رابطه بین اخلاق کاری و تعهد سازمانی کارکنان ، تاثیر سرمایه گذاری فناوری اطلاعات بر اثربخشی و کیفیت بیمارستان ، تاثیر سرمایه گذاری فناوری اطلاعات بر کیفیت بیمارستان ، تحقیق و پژوهش،کانسپت و ایده در معماری ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :35
بازدید دیروز :11
کل بازدید :108488
تعداد کل یاداشته ها : 272
103/2/31
10:25 ص

بررسی نقش رسانه های جمعی بر الگوپذیری و رفتار کودکان


 

  • بررسی نقش رسانه های جمعی بر الگوپذیری و رفتار کودکان
    بررسی نقش رسانه های جمعی بر الگوپذیری و رفتار کودکان دسته: روانشناسی و علوم تربیتی
    بازدید: 2 بار
    فرمت فایل: zip
    حجم فایل: 215 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 184

    «تلویزیونی که می‌تواند دارای اثرات کاملاً مخرب باشد می‌تواند به صورت ابزار مفیدی نیز در خدمت تعلیم و تربیت درآید تلویزیون می‌تواند چنین باشد ولی خیلی غیر محتمل است که چنین بشود»

    قیمت فایل فقط 29,000 تومان

    خرید

    کودکان ما امروزه در خانه ای پا به دنیا می‌گذارند که تلویزیون در آن به طور میانگین هفت تا هشت ساعت در روز روشن است. حالا دیگر بیش از آنکه از مادربزرگها داستان و از پدربزرگها خاطره بشنویم این تلویزیون است که داستانهای مربوط به انسانها، زندگی و ارزشهای آن را برای ما بیان می‌کند.

    تلویزیون، امروزه به عنوان عمومی ترین و پرمخاطب ترین رسانه جمعی، سهم عمده ای در آموزش و تأثیرگذاری مستقیم و غیر مستقیم بر فرهنگ و روح و روان جمعی دارد.

    تاثیر پذیری اکثریت خاموش جامعه از تلویزیون و برنامه‌های ماهواره ای تلویزیونی بسیاری از اوقات کشورهای  جهان سوم را با بحران فرهنگی روبرو کرده است.

    تلویزیون هر روز بر ما تسلط بیشتری می‌یابد و ما بایستی نگران آثار مخرب برنامه‌های تلویزیونی برای کودکان و خانواده‌های خود باشیم. این حق ماست و می‌بایستی عکس العمل نشان دهیم. اگر چه تلویزیون فی نفسه مطرود نیست اما برنامه‌های تلویزیونی در مجموع زیانبار بوده اند. در غرب به نوعی و در شرق به شکلی دیگر خطر برنامه‌های مخرب و منحط تلویزیونی احساس می‌شود.

    قیمت فایل فقط 29,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : کودکتلویزیونرسانهتأثیرگذاری کودکانالگو پذیری کودکان


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ پروژه و تحقیق-مقاوم سازی سازه های فولادی و بتنی و نقش کامپوزیتها در مقاوم سازی سازه