سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درس و فراگیری دانش، مایه باروریشناخت است . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
تکنولوژی بیو متریک و تاثیر آن برامنیت در زندگی ، خرید اینترنتی فایل ، خرید فایل ، دانلود فایل ، رابطه بین اخلاق کاری و تعهد سازمانی کارکنان ، فروش اینترنتی ، فروش اینترنتی فایل ، فروش فایل ، گزارش کار پروژه راهسازی , دانلود نمونه گزارش کار پروژه راهسازی , ، مدیریت تحقیق و عملکرد و روابط انسانی در سازمان ، معاملات صغیر در حقوق ایران ، موزه نور و عکاسی ، همکاری در فروش ، استرس اکسیداتیو و نقش آن در بیماریهای پوستی ، بازاریابی فایل ، بررسی تاثیر آرم و نشانه و عوامل موثر بر آن در تبلیغات و جذب مخاط ، پاورپوینت مهندسی مجدد فرایندها ، پاورپوینت مهندسی مجدد فرایندها و فرآیند مهندسی مجدد کسب و کار ، پروپوزال ، پروپوزال بررسی تاثیر فرهنگ بر حسابداری در ایران ، پروپوزال بررسی رابطه بین اخلاق کاری و تعهد سازمانی کارکنان ، تاثیر سرمایه گذاری فناوری اطلاعات بر اثربخشی و کیفیت بیمارستان ، تاثیر سرمایه گذاری فناوری اطلاعات بر کیفیت بیمارستان ، تحقیق و پژوهش،کانسپت و ایده در معماری ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :42
بازدید دیروز :11
کل بازدید :108495
تعداد کل یاداشته ها : 272
103/2/31
11:56 ص

بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت


 

  • بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت
    بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت دسته: مدیریت
    بازدید: 69 بار
    فرمت فایل: pdf
    حجم فایل: 883 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 133

    در اولین مذاکره با مشتری جهت داشتن یک فروش حرفه ای چه باید انجام دهیم؟ شما هنگامی که به همکاری دو طرفه و مشترک از سمت مشتری به هنگام ترک اولین جلسه ملاقات مطمئن باشید می توانید ادعا نمایید که در اولین ملاقات با مشتری خود موفق بوده اید این هدف هر فروشنده حرفه ای در اولین جلسه ملاقات با مشتری خود می باشد

    قیمت فایل فقط 4,000 تومان

    خرید

    بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت 

    در این تحقیق 133صفحه ای تمام نکات روش تحقیق رعایت شده و تحقیق با ویرایشی کامل ارائه میگردد و با استفاده از نمودار و اعداد اماری و پرسشنامه تدوین شده است.

    توجه:

    تخفیف 75درصدی این مقاله فقط تا پایان مردادماه میباشد و بعد از ان به قیمت واقعی بفروش میرسد.

    مخاطبان اصلی این مقاله چه کسانی هستند؟

    مدیران-حسابداران-اساتید دانشگاهها-معلمان-دانشجویان و تمام کسانی که به نحوی برای ارتباطات خود سرمایه گذاری کرده اند.

    هدف از تعیین مبلغ بسیار ناچیز: خواندن این مقاله توسط همه دوستداران این رشته.

    هر فردی, در هر شغلی و در هر نقطه از جهان تلاش دارد دیگران را با گفتار و رفتار خود تحت تاثیر قرار دهد تا بتواند خدمات، محصولات، اطلاعات ، تفکرات ، هنر ، تخصص و ....  خود یا سازمان خود را ارائه کند و به اصطلاح آن را به فروش برساند.

    به عبارتی افراد متخصص و مسئول هر صنفی که بازدهی و پیشرفت تعداد زیادی از فعالیت‌های حرفه‌ای و اهداف سازمانی ایشان به تکنیک و مهارت‌ های فروش وابسته می باشد .

    بنابراین، همه فروشنده‌ایم، و طیف وسیعی از متخصصین و اصناف مختلف می‌توانند از مطالب این کنفرانس بهرمند شوند

    اگر شما به شرایط حرفه‌ای فروش رسیده باشید می‌توانید به صورتی هوشمندانه طوری رفتار کنید که مشتری همان چیزی که شما انتظار داشتید را از شما بخواهد. برای این کار باید ضمن تسلط بر ویژگیها و امتیازات محصول خود با اصول روانشناسی و تحلیل رفتار خرید نیز آشنا باشید.

    در پایان لازم به توضیح است که مذاکرات فروش با توجه به نوع محصول و شرایط خریدار باید صورت گیرد. با این وجود در اکثر مواقع اصول گفته شده راهگشا خواهد بود. شما نیز با مطالعه مجدد اصول طلایی مذاکره فروش، آنها را با شرایط و محصولات خود منطبق ساخته و بکار گیرید. شاید از امروز به بعد، فروش برای شما نیز تبدیل به فعالیتی جذاب، هنرمندانه و حرفه‌ای شود. و به جای فشار روحی و عصبی برای شما لذت و اشتیاق به ارمغان آورد.

    قیمت فایل فقط 4,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : پایان نامه , مذاکره , فروش , ارتباطات , اعتماد بنفس , بازار یابی


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ پروژه و تحقیق-مقاوم سازی سازه های فولادی و بتنی و نقش کامپوزیتها در مقاوم سازی سازه